Welcome to FatenEimaan blogspot (:

Monday 9 May 2011

Hey (:
Aku sukaa kau .Aku pon taktahu mcam mana perasaan cinta toh bole ada .Maybe orang selalu ckap , ' jangan sukaa jualmahal ' , neh laah padah nye .Dulu kita pernah couple , but aku lgsung tade perasaan sikit pon kat kau .And now , mhm tuhan toh nak tunjuk kan kat aku pulak .Apa yg kau buat smpai aku ada perasaan mcam toh kat kau doh ?Erghh -,- aku lgsung tak terfikir smpai jadi mcam neh .Aku engad kau jahat .Tapy kau pndai sangad jaga haty prempuan .Aku suka laah lelaki mcamto .Aku tahu , msti kita takkan dpat couple balek kan ?Sedih nye mcamto .Hanya ada perasaan cinta , tapi kita sendiri takdpat miliki dengan real .Knapa laah dulu aku buat kau mcamto kan ?Kalau aku tahu kau pndai jaga haty prempuan , aku takkan tnggal kan kau )':

No comments:

Post a Comment