Welcome to FatenEimaan blogspot (:

Wednesday 11 May 2011

Aww (:

Tadi ptang ada Rugby .Then mamat toh usya aku siot , dea senyum .Tapy aku taktahu dea pndang aku , atau org lain .Maybe dea juling ke tngok pmpn .Haha :p btway aku happy sangad .Walau pon aku mnjeling time dea pndang aku , tapy dlam haty ada taman :p .aku daah cuba untuk mlupe kan dea dari hidup aku .tapy bila tngok muka dea , alaahai cair pulak .Alaah lagy pon dulu kau yg tknak tngok aku kan ?Ambek kau kan daah kena balek .Tapi....... aku sukaa kau laah idiot .Adooh -,- knapa laah ngan aku neh ?Ada boyfiee , tapy minat dkat someone .Maybe aku daah lama sangad ngan boyfiee aku toh .Toh yg kdang-2 rasa bosan sikit toh .Haha (: okaay laah .Hrap besok ada Rugby lagy .Takde laah aku ngantok lpas rehat :p

No comments:

Post a Comment